zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE

Jak wygląda rekrutacja


Jak wygląda rekrutacja
  • Przygotuj CV i nie zapomnij o uwzględnieniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych!
  • Wyszukaj kilka informacji na temat Banku i stanowiska na które aplikujesz i przygotuj się do rozmowy
  • Przygotuj się na kilka pytań badających Twoje kompetencje i doświadczenie zawodowe – przeczytaj swoje CV, przypomnij sobie, jaka była Twoja rola i osiągnięcia w poszczególnych miejscach zatrudnienia, czego Cię to nauczyło.
  • Nie bój się zadawać pytań - przed rozmową spisz wszystkie nurtujące Cię kwestie.

Selekcja aplikacji przez dział HR Analizujemy Twój profil zawodowy w odniesieniu do proponowanego stanowiska. Pomagają nam w tym przede wszystkim formularze zgłoszeniowe, które wypełniasz przed wysłaniem swojego CV.

Realizowana jest telefonicznie, poprzez wideokonferencje lub bezpośrednio w biurze, a służy ocenie Twojej motywacji i predyspozycji do pracy na danym stanowisku. Ty za to możesz zadać pytania o kulturę organizacji lub możliwości rozwoju na danym stanowisku.


Odbywa się w biurze i ma na celu weryfikację wiedzy i doświadczenia potrzebnego na danym stanowisku. Dla Ciebie to czas, aby dopytać o specyfikę pracy, obowiązki oraz szczegółowe wymagania merytoryczne na danym stanowisku.

Osoba z działu HR do dwóch tygodni po spotkaniu, kontaktuje się z Tobą w celu przekazania naszej decyzji rekrutacyjnej i poznania Twojej opinii na temat procesu rekrutacji.

Po przedstawieniu oferty zatrudnienia wybranym kandydatom,  uzgodnieniu i zaakceptowaniu warunków, dostajesz informacje na temat rozpoczęcia pracy w Alior Banku. Już od pierwszego dnia uczestniczysz w szkoleniach wprowadzających i masz możliwość poznania nowych współpracowników.

FB dlaMaturzysty.pl reklama