ID:237725
Sekretarz/Sekretarka Zakładu
Numer referencyjny: a0t5800000Fabe9AAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sekretarz/Sekretarka Zakładu
Miejsce pracy: Gliwice
Obowiązki:- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pomoc przy rejestracji faktur,
- zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych,
- zarządzanie salami konferencyjnymi,
- rezerwacje lotnicze, hotelowe i transportowe (taxi lub auto służbowe) dla gości polskich i zagranicznych,
- organizacja spotkań oraz imprez firmowych dla pracowników,
- prace związane z zapewnieniem materiałów marketingowych - ulotki, kalendarze, materiały z brandem firmy,
- nadzór nad firmą sprzątającą,
- nadzór nad wydawaniem druków firmowych.
Wymagania:- doświadczenie w obsłudze sekretariatu zgodnie z ww. czynnościami minimum 3 miesiące,
- obsługa komputera i pakietu MS Office,
- język angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny,
- prawo jazdy,
- komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w renomowanej firmie z branży chemicznej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w systemie jednozmianowym.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Sekretarz/Sekretarka Zakładu
Miejsce pracy: Gliwice
Obowiązki:rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pomoc przy rejestracji faktur,
zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych,
zarządzanie salami konferencyjnymi,
rezerwacje lotnicze, hotelowe i transportowe (taxi lub auto służbowe) dla gości polskich i zagranicznych,
organizacja spotkań oraz imprez firmowych dla pracowników,
prace związane z zapewnieniem materiałów marketingowych - ulotki, kalendarze, materiały z brandem firmy,
nadzór nad firmą sprzątającą,
nadzór nad wydawaniem druków firmowych.
Wymagania:doświadczenie w obsłudze sekretariatu zgodnie z ww. czynnościami minimum 3 miesiące,
obsługa komputera i pakietu MS Office,
język angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny,
prawo jazdy,
komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w renomowanej firmie z branży chemicznej,
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę w systemie jednozmianowym.