ID:238658
Kierownik oddziału (m/k)
Numer referencyjny: a0t5800000FbXxdAAF
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Oława, Wrocław, Brzeg
Obowiązki:- rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy, poprzez budowanie dobrych relacji i utrzymywanie stałego kontaktu, w celu pozyskania nowych zleceń,
- pozyskiwanie nowych klientów, w celu rozwoju biznesu, przeprowadzanie procesu sprzedaży,
- zarządzanie pracą podległego oddziału poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom, w zakresie realizacji zleceń od klientów,
- wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych, motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji,
- udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi w zakresie prawa pracy oraz obsługi klienta i pracowników tymczasowych,
- zarządzanie administracyjne podległymi biurami, współtworzenie budżetu biur, analiza wydatków i kontrola kosztów.
Wymagania:- doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym,
- doświadczenie w sprzedaży usług (najlepiej z zakresu HR),
- doświadczenie w agencji pracy tymczasowej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość podstaw prawa pracy,
- znajomość narzędzi rekrutacyjnych wykorzystywanych w rekrutacji,
- silna orientacja na wyniki i umiejętność ustalania priorytetów,
- gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:- możliwość poszerzania swoich kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + premia),
- samochód do celów służbowych,
- narzędzia pracy (komputer, telefon),
- prywatną opiekę medyczną,
- prywatne ubezpieczenie na życie,
- kartę sportową.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Oława, Wrocław, Brzeg
Obowiązki:rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy, poprzez budowanie dobrych relacji i utrzymywanie stałego kontaktu, w celu pozyskania nowych zleceń,
pozyskiwanie nowych klientów, w celu rozwoju biznesu, przeprowadzanie procesu sprzedaży,
zarządzanie pracą podległego oddziału poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom, w zakresie realizacji zleceń od klientów,
wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych, motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji,
udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi w zakresie prawa pracy oraz obsługi klienta i pracowników tymczasowych,
zarządzanie administracyjne podległymi biurami, współtworzenie budżetu biur, analiza wydatków i kontrola kosztów.
Wymagania:doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym,
doświadczenie w sprzedaży usług (najlepiej z zakresu HR),
doświadczenie w agencji pracy tymczasowej,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
znajomość podstaw prawa pracy,
znajomość narzędzi rekrutacyjnych wykorzystywanych w rekrutacji,
silna orientacja na wyniki i umiejętność ustalania priorytetów,
gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:możliwość poszerzania swoich kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
umowę o pracę,
wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + premia),
samochód do celów służbowych,
narzędzia pracy (komputer, telefon),
prywatną opiekę medyczną,
prywatne ubezpieczenie na życie,
kartę sportową.