zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:233373

Kierownik działu obsługi klienta (m/k)

Numer referencyjny: KDO/TRE/0517

Opis firmy:

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik działu obsługi klienta (m/k)

Numer referencyjny: KDO/TRE/0517
Cieszyn

Opis stanowiska:

Obowiązki:
  • nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów działu,
  • rozwijanie relacji z klientem oraz dbanie o wysoką jakość satysfakcji z klientem, poprzez dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi klienta i wysyłki wyrobów, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących satysfakcji klienta, podejmowanie działań proaktywnych w stosunku do potrzeb klienta,
  • stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta,
  • prawidłowa realizacja kontraktów i zamówień klientów krajowych i zagranicznych,
  • koordynacja procesu dostarczenia produktów do klientów, zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi standardami firmy,
  • odpowiedzialność za terminową realizację dostaw do odbiorców krajowych i zagranicznych; utrzymanie kontaktu z odbiorcami w toku realizowanych dostaw,
  • transfer produktów z innych zakładów PPG w regionie EMEA: przygotowanie podległego działu oraz współpraca z pracowniami R&D, zespołami planowania produkcji, kontrolingu administracji sprzedaży i produkcji w celu realizacji dostaw wyrobów zamawianych przez wyznaczone jednostki grupy PPG,
  • przestrzeganie koniecznych i korporacyjnych standardów związanych z obsługą klienta,
  • analizowanie i optymalizowanie przepływów wewnętrznych, rekomendowanie zmian mających na celu ich usprawnienia,
  • utrzymanie i poprawa wskaźników operacyjnych produktów w tym: obsługa klienta, koszty transportu i terminowość realizacji dostaw produktów,
  • zarządzanie budżetem działu obsługi klienta,
  • zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu, organizowanie stanowisk pracy, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zasad BHP.

Wymagania
:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, transport),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • znajomość procesów obszaru obsługi klienta,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
  • zorientowanie na klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość.

Oferujemy:
  • zatrudnienie bezpośrednio przez firmę PPG Polifarb Cieszyn S.A., będącej liderem w swojej branży na skalę międzynarodową,
  • stabilne zatrudnienie oraz nastawienie na długoterminową współpracę,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach,
  • miejsce pracy: PPG Polifarb Cieszyn S.A.,
  • oferta dotyczy pracy stałej.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama