Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów
oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Asystent ds. Obsługi Aplikacji Mobilnej
Miejsce pracy: Warszawa
nr ref.: pracuj/DBB/WWB
Obowiązki:
- Obsługa bieżących połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie aktywacji i obsługi aplikacji mobilnej
Wymagania:
- Komunikatywność oraz nastawienie na budowanie relacji z Klientem
- Nienaganna dykcja i głos budzący sympatię
- Dobra organizacja pracy własnej, staranność
- Nastawienie na współpracę z zespołem
- Odporność na stres
- Dyspozycyjność i punktualność
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziani studenci lub absolwenci
- Znajomość pakietu MS Office
- Zainteresowanie nowościami technicznymi, korzystanie z kanałów bankowości elektronicznych, aplikacji mobilnych różnych banków
Mile widziane:
- doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klientów,
- znajomość angielskiego lub rosyjskiego w stopniu umożliwiającym obsługę
Oferujemy:
- Pracę na pełny etat w oparciu o umowę na czas określony
- Wynagrodzenie stałe uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowania
- Pakiet socjalny w tym prywatna opiekę medyczną
- Pracę w wspierającym środowisku, wśród profesjonalistów